Forretningsplan for LAG
for Kildespring A/S, Naturens Køkken kartoffel projekt.
Kildespring A/s, er egentlig fra start bygget op omkring salg af drikkevarer til det danske
detailmarked. For snart 8 år siden, gik vi ind i special produkter, som forskellige krydderier, olier, supper m.m. til specialhandlen i Danmark.
Kartoffelprojektet som denne ansøgning drejer sig om, er som også beskrevet tidligere i ansøgningen, et helt nyt og unikt produkt som pt. kun findes på spanske marked og i USA.
Vi bliver de første i Nordeuropa, hvis vi kan gennemføre investeringen, en samlet investering på over 2 mill.
Hvorfor projektet afhænger af støtte fra LAG midlerne, uden dem tør vi ikke begive os ind i denne investering, som samtidig vil skabe varige arbejdspladser i et yderområde af Nordjylland.
Yderligere detaljer, vil være at finde i ansøgningen.
Historie og filosofi hos Kildespring A/S
Livsnerven i Kildespring er, at skabe rum og fundament til en fantastisk arbejdsplads med passionerede og positive ansatte der samlet løfter os til et niveau hvor vi yder en ekstra indsats i alle henseende.
Vi er en virksomhed med et forankret værdisæt der udgør nerven i vores daglige arbejde såvel fortsatte virksomhedsudvikling, og dette værdisæt er hos os mere end blot ord og tekst! Det er vores daglige påmindelse om, at VI vil levere et ekstra positivt indtryk på alle områder, og derved leve op til de høje standarder vi forventer af os selv.
Vi er passionerede og engagerede på alle niveauer
Vi har altid plads til et smil og humor
Vi bestræber os på, at skabe gode personlige relationer
Vi betragter kunden som vores øverste chef
Vi er positive af sind
Vi er ærlige & holder vores ord
Vi holder alt KISS (keep it simple stupid)
Vi har et højt aktivitetsniveau
Vi vil anerkendes for at skabe værdi for vores kunder
Vi tager ingenting for givet & er taknemlig
Vi har forståelse, faglig indsigt og erfaring for at drive virksomhed
Vi har en sund og attraktiv forretning
Vi har fokus på vores kerneværdier og for at fastholde dette fokus stiller vi løbende os selv følgende spørgsmål:
Hvorfor eksisterer vores forretning ?
Hvorfor skal kunden købe vores produkter ?